Rekrutacja 2020/2021

Organizacja zajęć stałych

2020 10 13 organizacja zajec

PROCEDURY ORGANIZACJI zajęć

Rekrutacja - etap III

2020rekrutacja header

Drodzy Rodzice,


Rozpoczynamy kolejny etap rekrutacji.

III ETAP: rekrutacja uzupełniająca

Termin postępowania uzupełniającego: 17-31.08.2020 r.
w tym:

1)     składanie dokumentów: 17-21.08.2020 r.

2)     weryfikacja wniosków: 24-25.08.2020 r.

3)     wywieszenie list zakwalifikowanych kandydatów: 31.08.2020 r.


Wnioski można pobrać ze strony internetowej www.oppoj.pl/rekrutacja lub otrzymać na miejscu. Następnie należy wypełnić komplet dokumentacji wraz z załącznikami i:


1.
Przesłać na dostępny adres mail  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  :

w tytule proszę napisać Wniosek rekrutacyjny, w treści imię i nazwisko dziecka, nazwę zajęć oraz się przedstawić. Przyjmujemy też czytelne skany lub zdjęcia wypełnionego papierowo wniosku.


lub

2.Wrzucić do skrzynki pocztowej placówki, bez konieczności kontaktu z innymi osobami bądź przekazać - z zachowaniem środków ostrożności - bezpośrednio do sekretariatu w jego godzinach pracy 12.00-18.00, pon - pt. Nie przewidujemy wypełniania wniosków na miejscu.

 


AKTUALNA LICZBA WOLNYCH MIEJSC
na zajęcia w roku szkolnym 2020/2021:

 

Lp. Rodzaj zajęcia Rocznik Wolne miejsca

1.

Taniec sportowy (opis)

Nauczyciel prowadzący:

Anna Sobota

2014 12 wolnych miejsc*
2. 2009 – 2005**

3.

Angielski śpiewająco (opis)

Nauczyciel prowadzący:

Małgorzata Cieślak

2016

12 wolnych miejsc

4.

2015

2 wolne miejsca

5.

Warsztacik teatralny(opis)

Nauczyciel prowadzący:

Małgorzata Cieślak

od 2011 i starsze

4 wolne miejsc

6.

Plastyka konstrukcyjna

(modelarstwo) (opis)

Nauczyciel prowadzący:

Magdalena Mazur Tomaszewska

2011- 2005 8 wolnych miejsc

7.

Ceramika(opis)

Nauczyciel prowadzący:

Monika Kujawiak

2010 - 2005

3 wolne miejsca

* grupa powstaje jako alternatywa dla uczestników zajęć rytmicznych,    

               zawieszonych z powodów organizacyjnych.

** grupy zaawansowane - ewentualne uczestnictwo poprzedzone

               badaniem predyspozycji

  

drukuj REGULAMIN.
drukuj Klauzula informacyjna.
drukuj WNIOSEK o przyjęcie dziecka. Wniosek na listę rezerwową dostępny jest na miejscu, w placówce.
drukuj Wzory OŚWIADCZEŃ do wniosku.
drukuj KARTA UCZESTNIKA (dla dzieci już zakwalifikowanych).
*program do odczytu formatu PDF

Rekrutacja właściwa

2020rekrutacja header

Drodzy Rodzice,


informujemy, że zakończyliśmy - przedłużoną do końca marca - możliwość składania deklaracji kontynuacji.

Obecnie trwa weryfikacja dokumentów, podajemy terminy kolejnych etapów rekrutacji na wolne miejsca:

II ETAP: rekrutacja podstawowa na rok pozaszkolny 2020/2021

Termin postępowania rekrutacyjnego: 6-27.04.2020 r. w tym:

1)     składanie wniosków i dokumentów: 6-20.04.2020 r.

2)     weryfikacja wniosków: 22-24.04.2020 r.

3)     wywieszenie list zakwalifikowanych kandydatów: 27.04.2020 r.

III ETAP: rekrutacja uzupełniająca

Termin postępowania uzupełniającego: 17-31.08.2020 r.
w tym:

1)     składanie dokumentów: 17-21.08.2020 r.

2)     weryfikacja wniosków: 24-25.08.2020 r.

3)     wywieszenie list zakwalifikowanych kandydatów: 31.08.2020 r.

Uwaga. Ze względu na obecną sytuację epidemiczną powyższe terminy mogą ulec zmianie.

Deklaracja Kontynuacji - jeszcze łatwiej

2020rekrutacja header

Drodzy Rodzice,

w związku z zagrożeniem epidemiologicznym upraszczamy procedurę potwierdzania chęci dalszego udział w zajęciach.

1. Wystarczy zadzwonić pod nr tel. 784-474-635, w godz. 10:00-14:00, podać nazwę zajęć oraz imię dziecka.

2. Jest również dostępny adres mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
W tytule proszę napisać Kontynuacja, w treści imię i nazwisko dziecka, nazwę zajęć oraz się przedstawić. Przyjmujemy też skany lub czytelne zdjęcia wypełnionej, papierowej deklaracji.

3. Trzecią możliwością jest skorzystanie z wydrukowanych formularzy dostępny przy wejściu do Ogrodu Jordanowskiego i wrzuceniu wypełnionych do skrzynki pocztowej placówki.

W każdym przypadku deklaracji dokonuje opiekun prawny.

Deklaracji kontynuacji nie mogą złożyć uczestnicy, dla których bieżący rok jest ostatnim rokiem realizacji programu koła zainteresowań:

  • rytmika rocznik 2013,
  • angielski śpiewająco rocznik 2012.

Chęć kontynuacji należy złożyć do 27 marca 2020 r.

drukuj Druk Deklaracji Kontynuacji Uczestnictwa.